Integrering af rabatter med den pris, du præsenteres for. Som entreprenør er du ansvarlig for at købe materialer til dine renoveringsprojekter. Hvis du specialiserer dig i køkken- eller badeværelseombygning og handler med en bestemt leverandør, er det sandsynligt, at du vil nyde godt af attraktive rabatter, tak for din loyalitet.
Selv om ikke alle entreprenører gør det, kan det være fordelagtigt at dele disse rabatter med dine kunder ved at reducere visse varer på deres regning. Dette er en kommerciel gestus, som klart skal meddeles kunden for at få deres opmærksomhed. Trods alt elsker alle gaver, især når de reducerer omkostningerne ved deres renoveringsprojekt!
Selvom de ikke taler om i øjeblikket, er det sandsynligt, at din klient vil planlægge flere renoveringer i den nærmeste fremtid. En god entreprenør vil tage føringen med at forklare deres loyalitetspolitik. Det vil være meget lettere for dig at få opmærksomheden hos kunder, der lige har startet deres renoveringsprojekter, og vil blive nødt til at ansætte entreprenører på andre øjeblikke i den nærmeste fremtid.